تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۷۶۸۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
"کپرور" از میانگین درآمد ماهانه خود جا ماند

ریزش درآمدی ۲۶ درصدی فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس

‌می‌متالز - مقدار فروش ماهانه "کپرور" در شهریورماه نسبت به مردادماه ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد ریزش ۲۸ درصدی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ ۶۸ میلیارد تومان بود، همچنین "کپرور" از ابتدای سال مالی تا پایان ۶ ماه نخست سال جاری میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات به دست آورد برابر با رقم ۴۸۰ میلیارد تومان بود.

ریزش درآمدی ۲۶ درصدی فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس
درآمد ماهانه‌ای که "کپرور" در شهریورماه سال جاری شناسایی کرد مربوط به فروش و فعالیت این شرکت در بازار داخل کشور است و در بازار صادراتی حضور ندارد، درآمد شهریورماه این شرکت معدنی نسبت به میانگین درآمد ۵ ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش را به دنبال داشت.

میزان درآمد حاصل‌شده "کپرور"

"کپرور" میزان درآمد ماهانه‌ای را که در شهریورماه سال جاری از خود بر جای گذاشت با کاهش ۲۶ درصدی نسبت به مردادماه روبه‌رو بود، به‌گونه‌ای که در ماه گذشته درآمد این شرکت ۹۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید و اکنون این رقم به ۶۸ میلیارد تومان کاهش پیداکرده است.

ریزش درآمدی ۲۶ درصدی فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس

درآمد عملیاتی "کپرور" در شهریورماه از فروش «زغال‌سنگ کنسانتره کک شو» به دست آمد، این درآمد حاصل‌شده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۳ درصد ریزش را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و همچنین درآمد تجمیعی به ثبت رسیده در ۶ ماه گذشته نیز تغییر عمده‌ای را در مقایسه با ۶ ماه نخست سال گذشته به همراه نداشت.

همان‌طور که در نمودار مشخص است "کپرور" در نیمه نخست سال جاری میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت روند نوسانی را پشت سر گذاشت و لارم به ذکر است که این شرکت بیشترین میزان درآمدی خود را در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ در مردادماه به دست آورد اما؛ در ادامه نتوانست این روند را حفظ کند.

مقدار فروش ماهانه فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس

شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در ششمین ماه از سال جاری مقدار فروش ماهانه خود را برابر با ۱۹ هزارتن اعلام کرد و این مقدار مربوط به تک‌محصول زغال‌سنگ کک شو است که در بازار داخل کشور به فروش رسید، این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه ۱۴۰۱ درمجموع ۱۱۸ هزارتن فروش را به ثبت رسانده است.

مقدار فروش ماهانه "کپرور" در شهریورماه نسبت به مردادماه ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد ریزش ۲۸ درصدی بود.

ریزش درآمدی ۲۶ درصدی فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس

نرخ فروش محصول «زغال‌سنگ کنسانتره کک شو» در شهریورماه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن اعلام شد که در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۱۰ درصدی روبه‌رو بود، در پایان لازم به ذکر است که "کپرور" نزدیک به ۲۵ هزارتن از این محصول را در این دوره به تولید رساند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده