تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۵
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۲۷۸۸۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سابق سازمان بورس:

فعالان بازار همصدا با سازمان بورس خواسته‌های خود را از سیاست‌گذاران کشور طلب کنند

‌می‌متالز - محمدعلی دهقان دهنوی گفت: کارشناسان و فعالان بازار سرمایه نقد‌های مثبت قابل توجهی نسبت به بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه داشتند. همه دست‌اندرکاران بازار و بازو‌های اجرایی بازار سرمایه، باید دست به دست هم داده و برای به سرانجام رسیدن دستورالعمل‌های پیشنهاد شده، صدای سازمان باشند و خواسته‌های خود را از سیاست‌گذاران اصلی اقتصاد کشور طلب کنند.

به گزارش می‌متالز، محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سابق سازمان بورس گفت: بسته حمایتی سازمان بورس مجموعه‌ای از پیشنهادات است که هر یک از این پیشنهادات به تنهایی نمی‌توانست راهگشا باشد؛ چراکه اصولا جنس بازار سرمایه به گونه‌ای است که برای حل چالش‌های آن به ناچار باید تعدادی از اقدامات را هرچند کوچک به صورت همزمان انجام داد، بنابراین باید این بسته را به صورت جامع دید.

وی به لزوم اتحاد فعالان بازار سرمایه تاکید کرد و افزود: در این مسیر همه دست اندرکاران بازار و بازو‌های اجرایی بازار سرمایه اعم از نهاد‌های مالی و فعالان بازار، باید دست به دست هم داده و برای به سرانجام رسیدن دستورالعمل‌های پیشنهاد شده، صدای سازمان باشند و خواسته‌های خود را از سیاست‌گذاران اصلی اقتصاد کشور طلب کنند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده