تاریخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۰۲
بازدید: ۵۰۰
کد خبر: ۲۷۹۴۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
برای نخستین بار در کشور

عرضه شمش فولاد «ارفع» در رینگ صادراتی بورس کالا

‌می‌متالز - برای نخستین بار در کشور شمش فولادی تولید شده توسط شرکت آهن و فولاد ارفع در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش می متالز، سید علیرضا موسوی قائم مقام مدیرعامل و معاون فروش و بازاریابی شرکت آهن و فولاد ارفع در گفت و گو با خبرنگار «می متالز» گفت: پیرو هماهنگی های صورت گرفته و رایزنی های انجام شده با بورس کالای ایران برای نخستین بار در کشور عرضه شمش فولادی تولیدی شرکت آهن و فولاد ارفع در رینگ صادراتی بورس کالا صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پیشتر کاتد مس و شمش آلومینیوم در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه شده و عرضه شمش فولادی «ارفع» برای نخستین بار در دستور کار بورس کالای ایران قرار گرفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: عرضه در رینگ صادراتی بورس کالا مزایای فراوانی داشته به طوری که شفافیت و کشف قیمت در آن اتفاق می افتد. همچنین دریافت ریال یا ارز و اینکه صادرات توسط خریدار باشد یا فروشنده از ظرفیت های این روش می باشد.

معاون فروش و بازاریابی شرکت آهن و فولاد ارفع در خاتمه افزود: ان شاالله در این هفته عرضه اول انجام خواهد شد و سایر شرکت ها نیز می توانند از این امکان بدست آمده استفاده کنند.

عناوین برگزیده