تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۴
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۲۸۰۵۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زیرساخت‌های صنعتی در نکا ضعیف است

‌می‌متالز - لطیفی، مدیرعامل شرکت فولاد ماشین نکا با اشاره به ضعیف بودن زیرساخت‌های صنعتی در شهرستان خواهان گره گشایی از تولید شد.

به گزارش می‌متالز، محمد حسین لطیفی با عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی در سطح استان و شهرستان مشغول فعالیت است گفت: در شرکت فولاد ماشین سازه‌ها و اسکلت‌های فلزی به مقاطع سازه‌های توخالی ساخته می‌شود که به مراتب قابلیت بالایی در حوزه تولید را به همراه خواهد داشت.

به گفته این کار آفرین برتر استانی خوشبختانه برای حوزه مدیریت تولید این مجموعه از اصول مدون و برنامه ریزی شده دانش بنیان بکارگیری شد که می‌تواند نوید یک مجموعه فعال و پویای تولیدی را به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر زیر ساخت‌های حوزه صنعت مورد توجه قرار گیرد قطعا صنعتگران هم در این حوزه امیدوار و گره‌های کور حوزه تولید و صنعت باز خواهد شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز درباره مشکلات واحد‌های تولیدی نکا گفت: ۱۰ پرونده مهم واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شهرستان نکا در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد که همه این پرونده‌ها با نگاه حل مساله و با همکاری کارشناسان مربوطه و از جمله بانک‌ها انجام شد.

نماینده عالی دولت در مازندران مشکل برق را از جمله مهمترین دغدغه شهرک صنعتی نکا برشمرد و همچنین بیان کرد: برق منطقه‌ای با همکاری و مشارکت شهرک صنعتی نسبت به حل این مشکل قدم بردارد.

منبع: تحلیل بازار

عناوین برگزیده