تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۸۰۷۶۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

معدن دوم سازمان توسعه و عمران شهرداری قم راه‌اندازی شد

‌می‌متالز - سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از راه‌اندازی معدن دوم این سازمان خبر داد و گفت: تمام تیم حاضر شبانه‌روز تلاش می‌کند تا کار را باکیفیت بالا انجام دهد و امیدواریم به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

به گزارش می‌متالز، رضا خانه‌زاد یزدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کارخانه آسفالت شهرداری، به اهمیت توسعه زیرمجموعه‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان توسعه و عمران یک سازمان درآمد و هزینه بوده و برای رسیدن به جایگاه مطلوب کار سختی در پیش داریم.

وی معدن و کارخانه تولید آسفالت را دو بخش حیاتی سازمان خواند و افزود: بیشترین درآمد سازمان را این دو بخش تأمین می‌کند و باید خردمندانه و با برنامه عمل کنیم تا در بلندمدت مشکلی برای کسب درآمد‌های سازمان پیش نیاید.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم همچنین عملکرد بخش تولید جدول را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بخش تولید جدول راه‌اندازی شده و موفق عمل کرده است و باید با برنامه‌ریزی درست ارزش‌افزوده خوبی برای سازمان ایجاد کنیم.

وی عدم خرید مصالح خارج از سازمان را تصمیم خوبی دانست و بیان کرد: امروز نیاز به پشتوانه قوی‌تری در تولید داریم تا بتوانیم هزینه‌های سازمان را تأمین کرده و میزان تولید باید به سمت حداکثری برود.

یزدی، تأمین مصالح و دپوی آن را مطرح کرد و یادآور شد: باید میزان تولید به سمت حداکثری برود تا در فصول بارندگی و سرما نیاز به تولید نباشد و همچنین کیفیت باید به حدی باشد که جرائم حذف شود، زیرا با توجه به تورم در جامعه، سازمان هیچ جریمه‌ای را نمی‌تواند تقبل کند.

وی بر تولید مصالح با کیفیت نیز تأکید کرد و ادامه داد: امروز ما مصالح را باقیمت و کیفیت خوبی خریداری می‌کنیم و برای همین باید خروجی نیز بهترین مصالح باشد و نسبت به آن حساسیت زیادی داشته باشیم.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از راه‌اندازی معدن دوم خبر داد و گفت: معدن دوم نیز راه‌اندازی شده و در تلاش هستیم معدن قدیم را توسعه داده و این معدن جدید به مدار وارد شود.

وی در ادامه بر انجام کار‌ها با دقت، همکاری و هم‌افزایی تأکید و تصریح کرد: این سازمان باید پویا بوده و با کسب درآمد خوب بتواند پایداری خود را به بهترین نحو حفظ کند و با خودکفایی در ساختار موجود به تولید منطقی دست پیدا کند.

یزدی در پایان با ابراز امیدواری بر بهبود شرایط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: تمام تیم حاضر شبانه‌روز تلاش می‌کند تا کار را باکیفیت بالا انجام دهد و امیدواریم به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده