تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۳۹
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۸۱۰۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افزایش بهره وری معادن با استفاده از معافیت ۲۰ درصدی

‌می‌متالز - فرماندار زرند گفت: با استفاده از معافیت، اختصاص مسوولیت‌های اجتماعی معادن برای منطقه متبوع، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش می‌متالز، فرماندار زرندگفت: طرح‌های جامع افزایش بهره وری و تولید توسط معادن جهت استفاده حداکثری از قانون معافیت ۲۰ درصدی حقوق دولتی معادن ارائه شود.

حسینی نژاد در نشست هم اندیشی و هماهنگی استفاده از ظرفیت‌های قانونی حقوق دولتی و معافیت ۲۰ درصدی معادن برای توسعه روز افزون شهرستان زرند، با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه این قوانین در شهرستان گفت: معادن با ارائه طرح‌های خود در خصوص افزایش بهره وری و تولید به سازمان صمت می‌توانند از این معافیت برخوردار شوند که باید با جدیت پیگیری شود.

فرماندار زرند بابیان اینکه منابع حاصل از حقوق دولتی معادن استان کرمان به‌طور کامل (۱۵ درصد) باید به خود استان اختصاص یابد گفت: در این خصوص در سفر ریاست جمهور به کرمان این موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

او یادآور شد: در این زمینه از اختصاص سهم قانونی معادن فعال شهرستان کوتاه نخواهیم آمد و با جدیت از مبادی استانی و کشوری پیگیری خواهیم کرد.

حسینی نژاد تصریح کرد: ۵۰ درصد از قانون معافیت ۲۰ درصدی حقوق دولتی معادن، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن به خود شهرستان اختصاص خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده