تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۸۱۰۸۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

دیدار هیات تجاری کشور روسیه از هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته

‌می‌متالز - الکساندر وی. پکف رئیس هیات تجاری روسیه به همراه هیئتت تجاری این کشور ه از هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، الکساندر وی. پکف رئیس هیات تجاری روسیه در گفتگو با مدیر عامل نمایشگاه اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم فعالیت‌های نمایشگاهی را گسترش بدهیم و امکان ارائه پتانسیل‌های دو کشور بیش از همیشه فراهم شود. چرا که نمایشگاه پل بسیار مهمی است میان کشور‌ها و می‌تواند زمینه ارتباطات بیشتر را فراهم کند.

احمدرضا طحانیان ضمن خوشامدگویی به هیات تجاری روسیه و تاکید به ارتباطات تجاری و اهمیت صنعت نمایشگاهی گفت: ما تلاش کردیم در نمایشگاه جدید اصفهان به غیر از توانایی‌هایی صنعتی استان اصفهان، هویت فرهنگی و هنری شهر را به نمایش بگذاریم.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد‌های نمایشگاهی اصفهان افزود: سالیانه چهل عنوان نمایشگاه باکیفیت برگزار می‌کنیم و این در حالی اتفاق می‌افتد که تحریم‌ها وجود دارد و خوشحال هستیم که توانایی‌های اصفهان و کشور ایران را در صنعت سنگ مشاهده خواهید کرد و امیدوار هستیم که ارتباطات تجاری ایران و روسیه براساس بستر نمایشگاه‌ها بهتر از گذشته شود.

منبع: صاحب نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده