تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۵۲
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۲۸۱۲۲۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت ناچیز قیمت مس

‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، سه دلار کاهش یافت و به هشت هزار و ۳۴۳ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه، سه دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۴.۶ درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۴۳ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه، هشت هزار و ۳۴۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه، ۰.۲ درصد معادل ۱۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۵.۲ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه، با افزایش سه هزار و ۱۷۵ تنی، از ۸۶ هزار و ۸۰۰ تن به ۸۹ هزار و ۹۷۵ تن رسیده است.

افت ناچیز قیمت مس

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۶ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۲۳ آبان ماه، با افزایش ۲۰ دلار بر تن همراه بوده است.

افت ناچیز قیمت مس

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده