تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۶۶۷
کد خبر: ۲۸۱۴۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تجلی میزبان "ومعادن" و " کگل "

‌می‌متالز - در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۸.۲۸ شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات میزبان، مدیرعامل سهامداران عمده خود بود.

به گزارش می‌متالز، جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت معادن متنوع در اختیار و پروژه‌های سرمایه گذاری شده توسط شرکت تجلی، با حضور مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات سعدمحمدی و شرکت معدنی صنعتی گل گهر عتیقی در مجتمع تجلی برگزار شد.

در ابتدا مرتضی علی اکبری ضمن خیرمقدم به حضور دکتر سعدمحمدی و عتیقی و هیات همراه از کلیه حمایت‌ها در تصمیم گیری و پشتیبانی همه جانبه از ایشان تشکر و قدردانی کرد.

این جلسه با محوریت بررسی میزان پیشرفت پروژه‌ها و موانع موجود در امر اجراء مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تجلی میزبان
نکته حائز اهمیت در این جلسه تاکید آقایان به حضور شرکت تجلی در معادن لیتیوم بود و این اقدام شرکت تجلی مورد استقبال سهامداران عمده قرار گرفت.

در همین راستا سعد محمدی به تبیین نقشه راه و استراتژی سرمایه گذاری در پروژه‌ها تاکید نمود و با توجه به ظرفیت شرکت تجلی در ارتباط با حضور در پروژه‌های جدید رهنمود‌های مقتضی را بیان کردند.

سپس عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به موانع و چالش‌های مرتبط با حوزه معدن پرداخت و نحوه برخورد عملی در جهت مرتفع کردن مشکلات این بخش توضیحات راهبردی را مورد اشاره قرار داد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پس از بررسی اقدامات و راهکار‌های بهره برداری از مجتمع زغال سنگ گلندرود، به انجام موازی اقدامات اصلاحی در اکتشاف، استخراج و فروش زغال سنگ تاکید نمود.

وی در ارتباط با پشتیبانی مالی از پروژه‌ها گفت: پرداخت‌ها باید توسط شرکت‌های سرمایه گذار بر اساس مکانیزم واحد و منوط به پیشرفت در اجراء پروژه‌ها باشد.

درپایان نیز ایشان ضمن آرزوی موفقیت روزافزون از اقدامات به عمل آمده در کنترل پروژه ها، سرمایه گذاری‌های انجام شده و همچنین طرح‌های مطالعاتی تقدیر کردند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده