تاریخ: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۸۲۵۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت:

استان زنجان در حوزه صنعت وضعیت خوبی دارد

‌می‌متالز - مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت گفت: این استان در حوزه صنعت وضعیت خوبی دارد و در حوزه معادن با وجود ظرفیت‌های استان نیازمند انجام کار‌های زیادی هستیم.

به گزارش می‌متالز، شهاب جنابی ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیاز به تحول جدی در روال‌های کاری و ریل گذاری تازه و نوع جدیدی از نحوه اداره و حکمرانی داریم.

وی ابراز داشت: ریل گذاری‌های جدید یک تحول جدی در عرصه صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت گفت: استان زنجان در حوزه صنعت وضعیت خوبی دارد و در حوزه معادن با وجود ظرفیت‌هایی که در استان است نیازمند انجام کار‌های زیادی است.

جنابی تاکید کرد: نقاط امید بخش بسیار جدی در این استان وجود دارد که مهمترین آن فضای همدلی و انسجام فعالان بخش حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

وی افزود: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در استان‌ها، نوک پیکان خدمات رسانی به ذینفعان هستند.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه ما باید خودمان را پاسخگو بدانیم و از همه ظرفیت‌ها برای پیگیری و حل مشکلات ذینفعان بهره ببریم، تصریح کرد: برنامه‌های دقیقی برای ایجاد تحول در حوزه صنعت و معدن در دستور کار بوده و پروژه‌های تحولی مشخصی برای این منظور تعریف شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده