تاریخ: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۲
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۸۲۷۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مشاور وزیر صمت:

برای ایجاد تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های دقیقی داریم

‌می‌متالز - مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌های دقیقی برای ایجاد تحول در حوزه صنعت و معدن در دستور کار بوده و پروژه‌های تحولی مشخصی برای این منظور تعریف شده است.

به گزارش می‌متالز، شهاب جنابی، روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیاز به تحول جدی در روال‌های کاری و ریل گذاری تازه و نوع جدیدی از نحوه اداره و حکمرانی داریم، افزود: امیدواریم ریل گذاری‌های جدید یک تحول جدی در عرصه صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در استان‌ها، نوک پیکان خدمات رسانی به ذینفعان هستند، اظهار داشت: ما باید خودمان را پاسخگو بدانیم و از همه ظرفیت‌ها برای پیگیری و حل مشکلات ذینفعان بهره ببریم.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استان زنجان در حوزه صنعت وضعیت خوبی دارد، گفت: در حوزه معادن با وجود ظرفیت‌هایی که در استان است نیازمند انجام کار‌های زیادی است.

جنابی خاطرنشان کرد: نقاط امید بخش بسیار جدی در این استان وجود دارد که مهمترین آن فضای همدلی و انسجام فعالان بخش حوزه صنعت، معدن و تجارت است که این مولفه سرمایه بزرگی محسوب می‌شود.

در پایان این مراسم مجید گلشنی به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معرفی و از خدمات بیش از هشت ساله ناصر فغفوری، رییس قبلی این سازمان قدردانی شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده