تاریخ: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۸۲۹۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری دومین همایش خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز

‌می‌متالز - روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه، دومین همایش خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز به همت موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، دومین ضیافت خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز با موضوع آخرین پیشرفت‌ها در زمینه فولاد سبز، اهمیت و نحوه تدوین نقشه راه برای فولاد سبز، وضعیت ایران و هم‌فکری تدوین مسیر رسیدن به اهداف عالیه این حوزه، با حضور چند تن از مشاوران خارجی طرح‌های فولاد سبز در شرکت‌های «Voest Alpine Stahl» اتریش، گروه «Liberty» در رومانی و جمهوری چک، «DRI» ایتالیا و سایر پروژه‌های فولاد سبز در اروپا، آمریکا و آسیا و مدیران محترم شرکت‌های معدنی و صنعتی و فعالان داخلی صنعتی، دانشگاهی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حاشیه این رویداد، برگزاری نشست‌های تخصصی مدیریتی و همچنین انتخاب چهره سبز فولاد ایران و رونمایی از موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز در دستور کار برگزارکنندگان قرار دارد.

ضمن اینکه تمامی کربن ناشی از برگزاری این نشست محاسبه شده و پیش از برگزاری همایش با کاشت درخت خنثی شده است. همچنین یک نهال به نام مدعوین به عنوان فعالیت‌های ارزنده در کاهش کربن به زمین هدیه شده است.

این مراسم روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ به همت موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز در خانه کار و دیدار کارمان برگزار خواهد شد.

برگزاری دومین همایش خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده