تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۲۸۳۰۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تعلیق فرآیند‌های فناوری در معدن Frunze

‌می‌متالز - با توجه به کاهش حجم تولید، کاهش مصرف مواد خام و عرضه محدود منابع انرژی، شرکت معدنی Sukha Balka فرآیند‌های فناوری در معدن Frunze را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی Sukha Balka اوکراین که بخشی از گروه DCH است، تصمیم گرفت به طور موقت فرآیند‌های فناوری در معدن Frunze را در شرایط کاهش حجم تولید، کاهش مصرف مواد خام و عرضه محدود منابع انرژی متوقف کند. بررسی‌ها نشان داده این اخبار در روزنامه شرکتی DCH Steel به طور مفصل شرح داده شده است.

فعالان بازار در روز سه شنبه (۲۹ نوامبر) اعلام کردند تصمیم متوقف کردن فرآیند‌های فناوری در معدن Frunze از خطرات مرتبط با قطع برق اضطراری جلوگیری کرده و همچنین به حفظ پرسنل واجد شرایط کمک می‌کند. معدن کارانی که در معدن Frunze کار می‌کردند تا اطلاع ثانوی در بخش زیرزمینی معدن Yuvileyna به کار خود ادامه خواهند داد.

تحلیل گران بازار در روز سه شنبه (۲۹ نوامبر) گزارش دادند تعلیق فرآیند‌های فناوری در معدن Frunze که یکی از زیرمجمموعه‌های شرکت معدنی Sukha Balka اوکراین است، امکان حفظ تعادل و تأثیر مثبت اقتصادی را در این کشور فراهم خواهد کرد.

به نقل از چندین منبع خبری، توان معدن Yuvileyna این امکان را فراهم می‌کند که در صورت خاموش شدن اضطراری، مکانیسم وزنه تعادل را فعال کرده و ماینر‌ها را به سطح زمین برسانند؛ بنابراین روند فناوری در این واحد ادامه خواهد داشت.

معامله گران در روز سه شنبه (۲۹ نوامبر) گزارش دادند در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲، به دلیل تخریب اشیاء زیرساخت انرژی، قطعی گسترده شبکه برق در اوکراین رخ داد. در زمان قطع برق، ۱۶ معدنچی در بخش زیرزمینی معدن Yuvileyna مشغول به کار بودند. تمام معدنچیان ساعت ۲۲:۰۰ روز ۲۳ نوامبر معدن را ترک کردند.

سرگی لوپاتین، سرپرست مدیرعامل Sukha Balka اظهار کرد: ما باید بر مشکلات متعدد ناشی از جنگ غلبه کنیم. به عقیده من می‌توان با در نظر گرفتن توصیه‌های تامین کنندگان منابع انرژی، دائماً با واقعیت‌های امروز سازگار شده و با اجرای برنامه کاری ویژه، بار را در ساعات اوج مصرف کاهش دهیم. بدون شک، ما قطعاً بر مشکلات فرآیند‌های فناوری در تمام بخش‌های معدن خود غلبه خواهیم کرد.

همانطور که مرکز GMK قبلا گزارش داد، شرکت معدنی Sukha Balka تعمیر تجهیزات تکنولوژیک معدن Yuvileyna را انجام داد. در این معدن، عناصر تلگراف بارگیری و دریچه سکتور اسکیت غربی به روز شد. این معدن همچنین یک ایستگاه پمپاژ جدید در سایت صنعتی معدن احداث کرد.

در این میان چندین منبع خبری در روز سه شنبه (۲۹ نوامبر) گزارش دادند شرکت معدنی Sukha Balka در استخراج زیرزمینی سنگ آهن با ظرفیت حدود ۳.۱ میلیون تن در سال تخصص دارد. این گروه معدنی شامل معادن Frunze و Yuvileyna است.

به نقل از فعالان بازار در سال ۲۰۲۱، شرکت معدنی Sukha Balka تولید سنگ آهن را ۵.۶ ​​درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش داده است. بررسی‌ها نشان داد میزان سنگ آهن تولید شده توسط این شرکت معدنی در سال ۲۰۲۱ حدود ۲.۷ میلیون تن بوده است.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده