تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۸۲۷۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گردهمایی کشوری مدیران و مسوولان سازمان نظام مهندسی معدن با مشارکت ۲۶ استان به میزبانی سازمان نظام مهندسی معدن ایران برگزار شد

‌می‌متالز - این گردهمایی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در راستای اجرای بند «ب» ماده ۱۰۶ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی معدن و به منظور بررسی مسائل مشترک، ایجاد هماهنگی و همدلی بین کارکنان، مدیران و مسوولین سازمان استان‌ها و سازمان مرکزی در تاریخ هفتم آذرماه به میزبانی سازمان نظام مهندسی معدن ایران در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، دکتر رضا بستامی در ابتدای این نشست با اشاره به لزوم رعایت قوانین، نظام نامه‌ها و آیین نامه ها، ایجاد هماهنگی و تعامل بین سازمان استان‌ها در ارائه خدمات یکسان به اعضای حقیقی و حقوقی در سراسر کشور را از مهم‌ترین اهداف سازمان عنوان نمود. استفاده اصولی و مرتب از امکانات شبکه دولت، سرویس‌های برخط سازمان، اتوماسیون اداری، به روز رسانی درگاه‌های اینترنتی و سامانه سنم از توصیه‌های رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران بود.

در این رویداد ۵۰ نفر از مدیران، مسوولان و کارشناسان سازمان‌های نظام مهندسی معدن از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مرکزی، همدان و یزد در کارگاه‌های آموزشی و هم اندیشی با موضوعات هوشمندسازی و فناوری اطلاعات، برنامه ریزی و بودجه، یکپارچه سازی عملکرد استان ها، مباحث مرتبط با امور مالی و فنی شرکت کردند.

در پایان و در نشستی صمیمانه با دکتر بستامی، کارکنان سازمان استان‌ها به بیان پیشنهادات، نقطه نظرات و درخواست‌های خود پرداختند. یکسان سازی قرارداد‌های پرسنلی، ایجاد بستر امنیت شغلی و توسعه امکانات حمایتی، بخشی از خواسته‌های ایشان بود که مطرح شد.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن قدردانی از حضور مدعوین و استقبال از نظرات ایشان، برگزاری ادامه دار چنین رویداد‌هایی را موثر در ایجاد هماهنگی و ارائه خدمات بهتر به اعضا و فعالین بخش معدن کشور توصیف کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی معدن

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده