تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۳۵
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۸۳۴۳۳

مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن منصوب شد

‌می‌متالز - با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری؛ "مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن" منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، با حکم روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری؛ ابراهیم سوزنچی کاشانی به عنوان مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن منصوب شد.

درمتن این حکم آمده است:

نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان " مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن" منصوب می‌کنم. امید است با توسعه همکاری‌های فرادستگاهی و تعامل سازنده با سایر بخش‌ها و ستاد‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، زمینه گسترش کاربرد‌ها فناوری‌های نوین با هدف ایجاد صنایع فناوری بنیان و نوآور ایجاد شود.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی ازمنویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم.

ابراهیم سوزنچی در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود مسوولیت‌های متعددی از جمله؛ قائم مقام پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، معاون خط مشی گذاری و راهبری اجرا، ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو هیات مدیره هلدینگ صنعتی- معدنی آتیه صبا، صندوق بازنشستگی کشوری، مشاوره در ده‌ها طرح پژوهشی و صنعتی و معدنی در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای اسلامی شدن دانشگاهها، شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی- امنیتی کشور را داراست.

همچنین از دیگر سوابق علمی ایشان می‌توان به دکترای سیاستگذاری و مدیریت علم، تکنولوژی و نوآوری، دانشکده مدیریت و اقتصاد، مرکز تحقیقات سیاستگذاری علم، تکنولوژی و نوآوری (SPRU)، دانشگاه ساسکس (Sussex University)، انگلستان، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و تالیف بیش از ۶۰ مقاله و کتاب در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده