تاریخ: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۸۳۸۶۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
ایری:

بازدید کمیسیون عمران از پروژه‌های عمرانی استان اصفهان/ اجرای طرح راه آهن ورتون با توسعه شبکه ریلی موجب بهبود وضعیت ترانزیت کالا می‌شود

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های استان اصفهان از جمله شاهین شهر و خمینی شهر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، عبدالجلال ایری، به سفر یک روزه اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان اصفهان خبر داد و گفت: در این سفر که به منظور نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان اصفهان ازجمله شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار صورت گرفت، از محور حبیب آباد – اصفهان و طرح راه آهن ورتون به شاهین شهر بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتیم. اجرای طرح راه آهن ورتون، شبکه ریلی اصفهان را به پالایشگاه نفت و همچنین صنایع و کارخانه‌های بزرگ در محدوده شاهین شهر اصفهان متصل کرده و موجب توسعه ترانزیت و حمل و نقل کشور از طریق خطوط ریلی می‌شود.

بازدید کمیسیون عمران از پروژه‌های عمرانی استان اصفهان/ اجرای طرح راه آهن ورتون با توسعه شبکه ریلی موجب بهبود وضعیت ترانزیت کالا می‌شود
این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بازدید از جاده پیامبر اعظم (ص) در شهرستان برخوار و بررسی اتصال ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهری گرگاب و بهره برداری از این طرح پس از ۱۰ سال و نیز بررسی مشکلات خط انتقال فاضلاب شهری شاهین شهر و ضرورت تسریع در بهسازی آن از جمله برنامه‌های دیگر ما در سفر به اصفهان بود. همچنین از پروژه در حال احداث خط مترو شاهین شهر – اصفهان نیز بازدید کردیم و آقای حاجی دلیگانی نماینده مردم این منطقه نیز وضعیت فعلی سفر‌های روزانه از شاهین شهر به اصفهان را تشریح کرد. یکی از موانع احداث خط مترو و بهربرداری از آن تامین اعتبارات مورد نیاز است که مقرر شد طی جلسه راه‌های برون رفت از این چالش و تامین اعتبار مورد نیاز این طرح مهم زیربنایی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

ایری اضافه کرد: در ادامه به دعوت آقای نقد علی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از پروژ‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه وی نیز بازدید کرده و در جریان چالش ها، موانع و میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتیم. از جمله این پروژه‌ها، پل شهرک برق و الکترونیک و صنایع غذایی خمینی شهر بود که با همکاری وزارت راه و شهرسازی تا پایان سال سازه پل تکمیل و سال آینده بهره برداری خواهد شد.

بازدید کمیسیون عمران از پروژه‌های عمرانی استان اصفهان/ اجرای طرح راه آهن ورتون با توسعه شبکه ریلی موجب بهبود وضعیت ترانزیت کالا می‌شود
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در پایان سفر جلسه جمع بندی با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، معاون راه و آهن و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی در شهرستان خمینی شهر برگزار و مصوباتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی بازدید شده داشتیم که ان‌شاءالله در مجلس نیز آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده