تاریخ: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۲۸۴۷۴۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازار فولاد ایتالیا به‌هم ریخت

‌می‌متالز - تازه‌ترین گزارش‌ها از بازار جهانی فولادی نشان می‌دهد: کارخانه‌های کره جنوبی ورق گرم فولادی خود را در اواخر سه ماهه اول سال میلادی جاری تحویل به ایتالیا، ۶۴۰ یورو به ازای هر تن سی اف ار پیشنهاد دادند.

به گزارش می‌متالز، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت ورق گرم فولادی داخلی EXW ایتالیا ۶۲۶ هزار و ۶۷ یورو به ازای هر تن اعلام شده است به گفته یک توزیع کننده ایتالیایی، کارخانه‌های این کشور در اوسط هفته گذشته به دلیل بازنگری کارفرمایان بازار را ترک کردند.

در همین حال، قیمت پیشنهادی تجار برای ورق گرم فولادی حداقل ۶۵۰ یورو در ازای تن EXW است، اما این قیمت قطعی نیست. به گفته برخی منابع، کارخانه‌های ایتالیایی توانستند ورق گرم فولادی را در فوریه تحویل دهند. خریداران پیشنهادات و براورد قیمت‌های قابل دستیابی را بین ۶۰۰ تا ۶۳۰ یورو در ازای هر EXW گزارش دادند.

همچنین کارخانه‌های کره جنوبی ورق گرم فولادی خود را در اواخر سه ماهه اول سال میلادی جاری تحویل به ایتالیا ۶۴۰ یورو به ازای هر تن سی اف ار پیشنهاد دادند. کارخانه‌های ترکیه نیز ورق گرم فولادی خود را به ایتالیا ۶۵۵ یورو به ازای هر سی اف ار پیشنهاد دادند.

منبع: فولادبان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده