تاریخ: ۰۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۸۵۵۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد؛

تامین تسهیلات اکتشافی و سرمایه در گردش معادن زغال سنگ خراسان جنوبی

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تسهیلات اعتباری مورد نیاز معادن زغال سنگ استان به منظور کمک به توسعه فعالیت‌های اکتشافی و سرمایه در گردش این معادن از طریق تسهیلات اعتباری تامین می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حامد حسن نژاد با بیان این مطلب افزود: با عنایت به اعلام صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی کشور و با توجه به انعقاد تفاهم نامه فی مابین این صندوق و بانک تجارت، این تسهیلات با دوره بازپرداخت ۵ ساله اعطا می‌شود.

حسن نژاد ادامه داد: اعطلای این تسهیلات به متقاضیان اکتشاف پس از انجام مراحل شناسایی و پی جویی و با ارائه طرح مصوب مورد تائید اداره کل صمت استان، متقاضیان اکتشاف حین استخراج و اکتشاف ماده معدنی دوم و همچنین متقاضیان آماده سازی و سرمایه در گردش معادن زغالسنگ امکان پذیر می‌باشد.

وی بیان کرد: برابر اعلام صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی کشور این تسهیلات با دوره بازپرداخت ۵ ساله شامل حداکثر دو سال دوره مشارکت و حداکثر سه سال دوره بازپرداخت با لحاظ دو ماه تنفس و ۳۴ قسط با نرخ‌های ۱۱ و ۱۳ درصد توسط بانک و با معرفی و حمایت این صندوق خواهد بود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: متقاضیان واجد شرایط این تسهیلات می‌بایست نسبت به ثبت نام از طریق سایت صندوق بیمه به نشانی www.iranmico.com اقدام نمایند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی

عناوین برگزیده