تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۲۸۷۴۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق تبریز:

تولید کالا‌های با ارزش افزوده بالا باید در برنامه کاری تولید استان قرار گیرد

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: باید با یاری گرفتن از مغز‌های بزرگ جوان دانشگاهی، استان آذربایجان‌شرقی را به نقطه اوج صنعت و تجارت برسانیم.

به گزارش می‌متالز، یونس ژائله تولید روغن موتور در تبریز و توسط شرکت پالایش نفت تبریز را اتفاقی مبارک دانست و افزود: امیدوارم روزی برسد که بهترین روغن موتور جهان را در تبریز تولید کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این محصول دانش‌بنیان و در نتیجه بسیار با ارزش است، تصریح کرد: تولید کالا‌هایی با ارزش افزوده بالا باید در برنامه کاری تولید استان قرار گیرد و تکمیل زنجیره تولید در این مسیر از اهم واجبات است.

ژائله با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی تبریز آمادگی هرگونه حمایت از فعالان اقتصادی و واحد‌های صنعتی و تولیدی استان را دارد، یادآور شد: با اتکاء به مغز‌های بزرگ دانشگاهی و کارآفرینان بومی، باید تبریز و استان و پالایشگاه تبریز را به نقطه اوج برسانیم.

در ادامه، صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان آذربایجان‌شرقی نیز با بیان اینکه اتاق تبریز، نخستین اتاق و مرکز تجارت و کسب و کار کشور است، گفت: اتاق تبریز پرچمدار حمایت از سرمایه‌گذاری در استان است و سازمان صمت نیز همه جانبه از طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان حمایت خواهد کرد.

صابر پرنیان با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی سبزترین استان در حوزه روغن موتور است، افزود: باید مانع‌تراشی‌های صورت گرفته در حوزه کسب و کار و سرمایه‌گذاری را به حداقل برسانیم و تمامی سازمان‌ها از صنعت حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

در این جلسه که با حضور رئیس اتاق تبریز، رئیس سازمان صمت استان، رئیس خانه صنعت و معدن استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی و تشکل‌های حمل و نقل استان برگزار شد، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز درباره تولید روغن خودرو برای انواع خودرو‌های سواری و کیفیت بالای سوخت تولید شده در شرکت پالایش نفت تبریز در کل کشور توضیحاتی ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده