تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۹
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۸۸۰۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

استاندار خطاب به مدیران: مردم نوازی کنید/ تضمین آینده صنعت فولاد آذربایجان‌شرقی در سفر رئیس جمهور

‌می‌متالز - استاندار آذربایجان شرقی گفت: بناب در سند آمایش سرزمین به عنوان شهرستان دارای ظرفیت کشاورزی شناخته شده که تاکنون در مسیر صنعتی شدن پیش رفته است.

به گزارش می‌متالز، عابدین خرم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب، با بیان اینکه دولت قوی با بخش خصوصی قوی محقق می‌شود، اظهار کرد: تسهیلات صادراتی باید توسعه یابد و موانع صادرات را چه در سطح استانی و ملی حل کنیم، زیرا سبب افزایش تولید ناخالص داخلی می‌شود و بناب دارای ظرفیت‌های بالایی در این زمینه است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تضمین آینده صنعت فولاد استان و مخصوصا بناب از نظر تامین مواد اولیه در سفر رئیس جمهوری تصویب شده است، افزود: سازمان صنعت آذربایجان شرقی نیز این موضوع را پیگیری می‌کند تا این صنعت دچار مشکل نشود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خطاب به مسوولان استانی و شهرستانی حاضر در جلسه تاکید کرد: در پاسخگویی به مردم و حل مشکلات آنان در ادارات کوتاهی نکنید.

وی با بیان اینکه مردم نوازی کنید، زیرا این میز امانتی در دست ماست و تنها مدیریت درست در ذهن مردم می‌ماند، گفت: این یکی از مطالبات و سفارشات جدی رئیس جمهور در دیدار‌ها و نشست‌های مختلف نیز هست.

وی گفت: هر چقدر در زمینه جلب رضایت مردم تلاش کنیم، کم است، زیرا آنان همواره در کنار نظام و انقلاب بوده اند.

استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر به شهرستان بناب به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، از چند پروژه عمرانی در این شهرستان هم بازدید و روند اجرایی آن‌ها را ارزیابی کرد.

استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری، بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی در حال ساخت، کنارگذر شرقی بناب و سایت مسکونی طرح نهضت ملی مسکن طرح‌هایی بودند که استاندار آذربایجان شرقی از آن‌ها بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده