تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۲۸۷۶۰۷

حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ماشین آلات راه‌سازی اصفهان

‌می‌متالز - ­۲۰ شرکت دانش بنیان در دوازدهمین نمایشگاه ماشین آلات معدنی، راه‌سازی و سیمان اصفهان محصولات و دستاورد‌های خود را عرضه کرده اند.

به گزارش می‌متالز، این نمایشگاه با رویکرد زنجیره تامین و ارزش معادن، ماشین آلات و سیمان با حضور کارخانه‌های تولید و تجهیز زنجیره تامین سیمان، تامین کنندگان ماشین آلات و قطعات یدکی ماشین آلات معدنی و راهسازی و تولید کنندگان پلی یورتان و تجهیزات آزمایشگاهی برگزار شده است.

براساس این گزارش؛ یکی از محصولات عرضه شده از سوی یکی از شرکت‌های دانش بنیان فلزیاب صنعتی است که در بخش فرآوری صنعتی و حذف آلودگی‌های فلزی ناشی از استخراج و اکتشاف کاربرد دارد؛ بنابراین گزارش؛ در ساخت ساچمه یا گلوله‌های فلزی مورد استفاده در صنعت سیمان خودکفا شده ایم که به گفته مسوول ارائه کننده محصول در نمایشگاه، سالانه ۲ هزار تن از این محصول صادر می‌شود که نسبت به تولید ۱۱ هزار تنی عدد قابل توجهی است.

این نمایشگاه با حضور ۶ نماینده از کشور‌های آلمان، ایتالیا، سوئد، ژاپن، کره جنوبی و چین و ۷۵ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کرمان، البرز، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، خوزستان، سمنان و کردستان برگزار شده است.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات معدنی و راهسازی، سیمان، خدمات و صنایع وابسته تا ۲۱ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت اصفهان میزبان صنعتگران، متخصصان ماشین آلات معدنی، راهسازی و سیمان و علاقه‌مندان به این صنعت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده