تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۴
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۸۸۵۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتصاب مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان

‌می‌متالز - هادی عبدالهی‌زاده، مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان شد. به‌گزارش روابط عمومی فارس خوزستان؛ در جلسه‌ای که به‌همین‌منظور برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مهندس هادی عبدالهی‌زاده به‌عنوان مدیرعامل سیمان بهبهان معرفی شد. جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سیمان بهبهان با حضور قادری؛ معاون مالی و پشتیبانی هلدینگ فارس و خوزستان و ریاست هیات‌مدیره شرکت سیمان بهبهان، مدیران و رؤسای شرکت برگزار شد و مهندس هادی عبدالهی‌زاده به‌عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان منصوب گردید.

هادی عبدالهی‌زاده؛ مدیرعامل سیمان بهبهان در‌این‌جلسه به محور‌های اساسی و برنامه‌های کلان برای اداره سیمان بهبهان اشاره کرد و ضمن تشکر از مدیران، سرپرستان و کارگران زحمتکش این شرکت یادآور شد که این شرکت ارزش‌آفرینی برای کلیه ذی‌نفعان و همچنین توسعه زیرساخت‌ها و بهره‌وری فرآیند‌ها را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و با استعانت از خداوند متعال و با رویکرد مدیریت مبتنی‌بر فرآیند، امیدواریم شاهد رشد و توسعه سیمان بهبهان باشیم.

هادی عبدالهی‌زاده بعد از معارفه، به‌همراه سایر مدیران شرکت سیمان بهبهان با حضور در گلزار شهدای بهبهان ضمن زیارت مزار شهید غلامعباس مکوندی اولین مدیر این شرکت بعد از انقلاب اسلامی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمودند. وی پیش‌از‌این مدیر کارخانه سیمان بهبهان بوده است.

منبع: روزنامه سراسری سایه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده