تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۲۶۱۹۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نگاهی به روند فروش محصولات در سیمان بهبهان

افت فروش محصول در "سبهان"

‌می‌متالز - درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان بهبهان در گزارش اردیبهشت ماه سال جاری از فروش محصولات به ثبت رساند، در حدود ۲۶ میلیارد تومان بود.

به گزارش می‌متالز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان بهبهان در گزارش اردیبهشت ماه سال جاری از فروش محصولات به ثبت رساند، در حدود ۲۶ میلیارد تومان بود. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون تقریباً ۶۵ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

افت فروش محصول در
درآمد ماهانه سیمان بهبهان، با فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور به ثبت رسیده است. البته عمده‌ترین درآمد آن در بازار‌های داخلی با حدود ۱۸ میلیارد تومان صورت گرفته که در واقع ۶۹ درصد از کل درآمد‌های ماهانه را در برمی‌گیرد.

بر اساس گزارش صورت گرفته، سایر درآمد‌های "سبهان" نیز در بازار صادراتی به دست آمد که تقریباً ۸ میلیارد تومان اعلام شد. همچنین لازم به ذکر بوده که تمام فروش سیمان از طریق بورس کالای ایران انجام خواهد شد و هیچ‌گونه فروش سیمان خارج از آن صورت نمی‌پذیرد.

روند نزولی درآمد "سبهان" در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه "سبهان" از فروش محصولات خود، در مقایسه با فروردین‌ماه در روند نزولی ۳۴ درصدی قرار گرفت. این شرکت نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته، ۴۴ درصد کاهش را تجربه کرده است.

بر اساس گزارش منتشرشده در سامانه کدال، عمده‌ترین درآمد حاصل از فروش محصولات سیمان بهبهان در اردیبهشت ۱۴۰۱ به محصول «سیمان تیپ ۵ پاکتی» در بازار داخلی با ۱۰ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان تعلق گرفت.

افت فروش محصول در

طبق گزارش صورت گرفته، این شرکت سیمانی توانست ۴۳ هزار و ۵۲۱ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخلی و صادراتی به فروش برساند که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳۳ درصدی همراه بود. از طرفی پرفروش‌ترین محصول این شرکت در اختیار «سیمان تیپ ۵ پاکتی» با ۱۵ هزار و ۶۶۹ تن قرار گرفت.

همان‌طور که گفته شد شرکت سیمان بهبهان میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد، برابر با مبلغ ۸ میلیارد تومان بود که این مبلغ در مقایسه با ماه گذشته ۶۲ درصد کاهش را به دنبال داشته و حجم فروش در این بازار از ۳۳ هزار تن به ۱۳ هزار تن تنزل پیدا کرده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده