تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۴
بازدید: ۹۳۴
کد خبر: ۲۹۸۳۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیر جدید کارخانه سیمان بهبهان معرفی شد

‌می‌متالز - نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیر‌عامل شرکت سیمان بهبهان: از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه کارگران، سرپرستان و مدیران مجموعه شرکت سیمان درجهت تولید پایدار و ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر می‌شود.

انتصاب مهدی آزمون به‌عنوان سرپرست مدیر کارخانه سیمان بهبهان

به گزارش می‌متالز، مراسم معارفه مهندس مهدی آزمون به‌عنوان سرپرست مدیر کارخانه سیمان بهبهان با حضور مدیرعامل، مدیران، رؤسا و جمعی از سرپرستان و کارکنان شرکت سیمان بهبهان برگزار گردید. در این مراسم مهندس هادی عبدالهی‌زاده؛ نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تبریک سال ۱۴۰۲ که تقارن سال جدید با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان بوده از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه کارگران زحمت‌کش، سرپرستان و مدیران مجموعه شرکت سیمان بهبهان در‌جهت تولید پایدار و ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر نمود.

دستاورد‌ها و افتخارات شرکت سیمان بهبهان در سال ۱۴۰۱

در ادامه مهندس هادی عبدالهی‌زاده ضمن تشریح دستاورد‌ها و افتخارات شرکت سیمان بهبهان در سال ۱۴۰۱ ازجمله: انجام عملیات بخشی از بهینه‌سازی در دپارتمان پخت، دستیابی به مقادیر تعیین‌شده در برنامه‌ریزی تولید و تحویل طبق برنامه تعیین‌شده در بودجه یکپارچه شرکت، ثبت رکورد کلینکر فاکتور در تولید سیمان، اخذ تائیدیه و تمدید کلیه گواهینامه‌ها و استاندارد‌های بین‌المللی شرکت، تأمین قطعات و تجهیزات کلیدی در‌جهت حفظ و تداوم حیات شرکت به‌صورت بلند‌مدت و آینده‌نگرانه، تنها بخشی از لوح زرین جهاد اقتصادی و خلق ارزش توسط خانواده بزرگ شرکت سیمان بهبهان بوده است.

سال جدید و شعار مهار تورم و رشد تولید

وی با‌اشاره‌به بیانات مقام معظم رهبری در سال جدید و شعار مهار تورم و رشد تولید به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های جدید برای سال ۱۴۰۲ و ارزش‌آفرینی برای کلیه ذی‌نفعان و همچنین توسعه زیرساخت‌ها و بهره‌وری فرآیندها، اذعان کرد با برنامه‌ریزی و همت و همدلی درراستای تحقق شعار سال گام‌های قاطع‌تر و محکم‌تری برداریم.

اهداف و افق چشم‌انداز شرکت سیمان بهبهان

در ادامه مهندس مهدی آزمون نیز با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان از زحمات کلیه پرسنل قدردانی و خاطرنشان کرد: با همکاری و ارتباط مستمر بین مدیریت و پرسنل به اهداف و افق چشم‌انداز شرکت سیمان بهبهان دست پیدا خواهیم کرد.

منبع: روزنامه سراسری سایه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده