تاریخ: ۳۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۲۸۸۸۹۸
در سفر استاندار ایلام به سیروان اعلام شد؛

پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی مسیر واریانت قاضی خان - بدره در استان ایلام

‌می‌متالز - استاندار ایلام از پروژه ساخت جاده واریانت قاضی خان - بدره و زایشگاه لومار بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، دکتر "حسن بهرام‌نیا" در بازدید از این پروژه با بیان اینکه این پروژه دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی واریانت قاضی - بدره مصادق کار جهادی است چراکه پیمانکار با کمبود‌ها هیچگاه کار را متوقف نکرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار ایلام با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس و مجموعه اداره کل و راه شهرسازی برای پیشرفت فیزیکی این پروژه، گفت: همه مسوولان استان هارمونی امید را ایجاد کردند.

پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی مسیر واریانت قاضی خان - بدره در استان ایلام

وی گفت: در خصوص اعتبارات خوشبختانه اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعتبارات متمم سفر را داشتیم و علاوه بر آن اعتبارات سفر اول، ما ۱۸۰۰ میلیارد در قالب دو متمم به اعتبارات سفر رئیس جمهور اضافه کردیم که نگاه ما بر این است که کمبود‌ها را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: خوشبختانه نمود خیلی خوبی از پروژه‌های اجرایی در سطح شهرستان سیروان از نظر پیشرفت فیزیکی مشاهده شد که این روند باید استمرار داشته باشد.


زایشگاه شهر لومار طبق زمانبندی تیر ماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد


بهرام‌نیا همچنین در بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت و اظهار کرد: هفته دولت کلنگ این پروژه بر زمین زده شد و الان از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است که امیدواریم طبق زمانبندی تا تیرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی مسیر واریانت قاضی خان - بدره در استان ایلام

وی همچنین به صورت سرزده از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی لومار بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات مردم و کارکنان این مرکز قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده