تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۵۶
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۸۸۶۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

معادن ایلام به افراد متخصص واگذار شود

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به منابع غنی معدنی استان، گفت: صلاحیت و تخصص افراد در واگذاری معادن جدید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر «شهریار عباسی» سه شنبه ۲۷ دی ماه در جلسه شورای معادن استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام از منابع غنی معدنی برخوردار است که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی استان استفاده کرد.

وی افزود: در طی یکسال گذشته فعالیت‌های خوبی در بخش معادن استان انجام شده و باید با همین شتاب حرکت کرد تا تحولات مثبتی در بخش معادن استان رقم بخورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه هر گونه فعالیت معدنی باید از حداقل امتیازات برخوردار باشد، تاکید کرد: صلاحیت و تخصص افراد در واگذاری معادن جدید مدنظر قرار گیرد.

عباسی خاطرنشان ساخت: یکی از اولویت‌های حوزه اقتصادی استان توسعه فعالیت‌های معدنی است که منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص رفع موانع و مشکلات معدن، اعطای تعطیلی موقت به بهره بردار معدن شن و ماسه کوهی صالح آباد، اصلاح دستورالعمل امتیازبندی گواهی صلاحیت فنی و مالی، نقشه برداری سالیانه از محدوده‌های معدنی استان مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

منبع: بازتاب ایلام

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده