تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۲۸۹۰۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پس از خرید پلتفرم شبکه‌های اجتماعی مشهور توسط ایلان ماسک؛

ویژگی جدید کریپتویی توییتر چیست؟

‌می‌متالز - توییتر بی سر و صدا ویژگی جدید رمزارزی خود را گسترش داده است که به کاربران امکان می‌دهد نمودار قیمت ۳۰ ارز دیجیتال را مشاهده کنند. قابلیت‌های جدید بخشی از ویژگی «$Cashtags» توییتر است که توسط حساب تجاری Twitter در ۲۱ دسامبر اعلام شد. بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) اولین ارز‌های دیجیتال این ویژگی جدید بودند.

به گزارش می‌متالز، توییت کردن یا جستجوی یک رمزارز یا نماد آن با علامت دلار ($) در جلو، اکنون به نمودار‌های قیمت گذاری برای آن نماد‌ها پیوند دارد.

ارز‌های دیجیتالی که اکنون در توییتر نمودار آن‌ها نشان داده می‌شود عبارت است از: تتر Tether، ریپل XRP، بایننس یو اس دی Binance USD، کاردانو Cardano، سولانا Solana، پالیگان Polygon (MATIC)، لایت‌کوین Litecoin، دای Dai، آوالانچ Avalanche، یونی سواپ Uniswap، دوج کوین Dogecoin و شیبا اینو Shiba Inu است.

با توجه به اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر بار‌ها از دوج کوین حمایت کرده است، جامعه توییتر دوج کوین از این قابلیت بسیار خوشحال شد.


با این حال، هنوز برخی از رمزارز‌های مطرح بازار جایی در این ویژگی جدید توییتر ندارند، مانند بایننس کوین BNB، یو اس دی کوین USD Coin، او کی بی OKB، پولکادات Polkadot و ترون Tron.

دیگر رمزارز‌هایی که در لیست ارز‌های دیجیتال توییتر قرار دارند عبارتند از: بیت کوین رپد (WBTC)، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش، استلار، اینترنت کامپیوتر (ICP)، دی سنترالند و سند باکس.

مشخص نیست که ارز‌های دیجیتالی که در این لیست نیستند در نهایت چگونه اضافه می‌شوند، اما در اعلامیه اولیه حساب کاربری Twitter Business گفته شده است که ارز‌های دیجیتال بیشتری به این قابلیت اضافه خواهند شد.

به نظر می‌رسد توییتر نمودار قیمت رمزارز‌ها را از TradingView استخراج می‌کند، اما همچنین یک پیوند دیگر برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال در پلتفرم معاملات آنلاین رابین هود دارد.

با این حال، هنوز هیچ قرارداد مشارکتی بین این دو به طور رسمی منتشر نشده است.

ماسک از زمانی که کنترل توییتر را به دست گرفت، تصویر کلی از دیدگاه خود از «توییتر ۲.۰» را به اشتراک گذاشته است، از جمله ادغام احتمالی پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال در توییتر.

منبع: اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده