تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۸۸۹۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید تحلیلگر رمزارز بر تسلیم بیت کوین

‌می‌متالز - «ایل کاپو کریپتو»، تحلیلگر مشهور ارز‌های دیجیتال، اصرار دارد که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت کاهش خواهد یافت؛ تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در غلبه بر مقاومت فعلی در اطراف منطقه ۱۸۴۰۰ دلار شکست خواهد خورد.

به گزارش می‌متالز، «ایل کاپو کریپتو»، تحلیلگر مشهور ارز‌های دیجیتال، اصرار دارد که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت کاهش خواهد یافت. با یک تصویر تصویری، تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در غلبه بر مقاومت فعلی در اطراف منطقه ۱۸۴۰۰ دلار شکست خواهد خورد. پیش بینی il Capo منطقه قیمت ۱۱۵۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار را به عنوان پایین‌ترین قیمت بیت کوین در این چرخه نزولی هدف قرار می‌دهد.

il Capo به دلیل ارائه بی رحمانه و دقت بالا در تجزیه و تحلیل رمزارز مشهور است. آخرین اطلاعیه او از طریق حساب توییتر معمولش فقط شامل چند کلمه و تصویری از تجزیه و تحلیل نمودار او بود. او در این توییت چهار کلمه‌ای گفت: صبح بخیر. بدون تغییرات".

ایل کاپو با "بدون تغییر" به تحلیل مداوم خود از بیت کوین از زمان شروع صعود اخیر اشاره کرد. او چند روزی است که به دنبال کنندگان خود توصیه کرده است که بیت کوین را در سطح فعلی خریداری نکنند و معتقد است که روند نزولی هنوز به پایان نرسیده است. او این رالی را آزمایش مجدد حمایت‌ها و مقاومت‌های شکسته توصیف کرد و به این نتیجه رسید که روند نزولی دست نخورده باقی مانده است.

il Capo سقوط قریب الوقوع قیمت بیت کوین را به عنوان "کاپیتولاسیون" توصیف کرد. این شاید کلمه قوی برای معامله گرانی باشد که در حال حاضر صعودی هستند و انتظار دارند قیمت بالاتر برود. او خاطرنشان می‌کند که چیزی که ممکن است در حال حاضر قیمت‌ها را بالا ببرد، FOMO (ترس از دست دادن) است.

در مورد تسلیم شدن، ایل کاپو اذعان داشت که بیش از آنچه او انتظار داشت طول می‌کشد و قیمت‌ها بالاتر از آنچه در ابتدا پیش بینی شده بود در حال افزایش هستند. با این حال، او مصمم است که سناریوی نزولی دست نخورده باقی بماند. او به دنبال کنندگان گفت که خرید بیت کوین در سطح فعلی یک تصمیم اشتباه است که نباید در نظر گرفته شود.

بیت کوین از زمانی که به رکورد بی سابقه رسیده است در یک روند نزولی بوده است. با قیمت فعلی ۱۸۱۵۸ دلار، بیت کوین بیش از ۷۳ درصد نسبت به ATH خود کاهش یافته است که بسیاری از کاربران انتظار بهبودی از آن دارند.

در صورتی که سطوح فعلی پایین بیاید، پایین‌ترین سطح پیش بینی شده il Capo منطقه بعدی حمایت عمده است. به طور کلی، کاربران کریپتو همچنان ادامه می‌دهند، زیرا کل بازار راهی برای دنبال کردن بیت کوین دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده