تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۸:۲۷
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۲۸۹۴۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳

‌می‌متالز - پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ چیست؟ آیا این ارز دیجیتال روز‌های خوشی برای خریدارانش خواهد داشت یا بازی روی دیگر خود را نشان خواهد داد؟

به گزارش می‌متالز، با رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۳ هزار دلار برخی فعالین بازار نگران شده‌اند، اما پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ چیست؟

بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کرد. برخی از عوامل احتمالی این پدیده شامل فعالیت نهنگ‌ها، خرید عمومی و پتانسیل ارز‌های دیجیتال برای اختلال در خدمات مالی است. ثبات بازار کریپتو پس از یک دوره طولانی بی ثباتی بازگشته است و بسیاری از مردم اکنون نسبت به آینده سکه مثبت هستند.Santiment گزارش داد که از انباشت ۱ میلیارد دلاری که در ۱۵ روز گذشته رخ داده است، اکثریت آن مربوط به بازه حجمی ۱-۱۰۰۰ تراکنش بیت کوین بوده است. علاوه بر این، کوین‌های نگهداری شده توسط نهنگ‌ها با حجم ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین ۸۳ درصد از انباشت را تشکیل می‌دهند.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳

روند قیمت بیت کوین

این ارز دیجیتال در حال حاضر ۲۳۱۷۸ دلار قیمت دارد و حجم معاملات روزانه آن به ۳۵ میلیارد دلار رسیده است. همچنین ارزش بازار بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ۵ درصد افزایش به ۴۴۶ میلیارد دلار رسید.

در بازه زمانی روزانه، بیت کوین یک کندل صعودی بزرگ تشکیل داده که نشان دهنده احتمال تداوم روند صعودی است. اگر بیت کوین بتواند از مرز ۲۲۷۵۰ دلار عبور کند، ممکن است سطوح ۲۴۰۰۰ یا ۲۴۵۵۰ دلار را به عنوان اهداف بعدی قرار دهد. از جنبه نزولی روند، حمایت فوری بیت کوین ۲۲۵۰۰ دلار است و کاهش بیشتر قیمت زیر این سطح ممکن است آن را به سطح ۲۱۵۵۰ دلار برساند.

برترین برندگان و بازندگان آلت‌کوین

Aptos (APT)، Optimism (OP) و ApeCoin (APE) بهترین عملکرد را در ۲۴ ساعت گذشته داشتند. قیمت APT با بیش از ۳۸ درصد افزایش، به سطح ۱۲.۶۷ دلار رسید، در حالی که قیمت OP نزدیک به ۲۰ درصد افزایش داشته و به سطح ۲.۳۰ دلار رسیده است. در همین زمان، APE اندکی کمتر از ۱۵ درصد افزایش یافته و در قیمت ۵.۷۹ دلار معامله می‌شود.

Nexo (NEXO) در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۰.۲۵ درصد کاهش داشته و به ۰.۸۲۹۹ دلار رسیده است. رمز ارز Pax (USDP) نیز بیش از ۰.۲۸ درصد کاهش داشته و به حدود سطح ۱ دلار رسید و در ادامه Frax Share (FXS) با حدود ۱.۷۵ ٪ کاهش به ۱۰.۵۰ دلار رسید. با این حال، FXS در هفت روز گذشته بیش از ۵۹ ٪ افزایش داشته است.

روند قیمت اتریوم

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم ۱۶۳۱ دلار با حجم معاملات ۸ میلیارد دلار بوده است. رمز ارز اتریوم در ۲۱ ژانویه با مقاومت قابل توجهی نزدیک به ۱۶۸۰ دلار مواجه شده و برای آزمایش حمایت در سطح ۱۶۱۰ دلار سقوط کرد.

در بازه زمانی ۴ ساعته، اتریوم یک کانال صعودی تشکیل داده است که نشان دهنده احتمال ادامه روند صعودی در این رمز ارز است. در جهت صعودی، افزایش تقاضا می‌تواند اتریوم را از مقاومت سطح ۱۶۸۰ دلار عبور دهد و قیمت آن را به ۱۷۵۰ دلار برساند. در سمت نزولی، شکست سطح ۱۶۰۰ دلاری می‌تواند روند فروش را تا مرز ۱۵۶۰ دلار افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری شهر بورس

عناوین برگزیده