تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۵
بازدید: ۳۹۴
کد خبر: ۲۸۹۸۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فعالیت ۸۹ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی جدید در سبزوار

‌می‌متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رونق‌بخشی به کسب و کار‌ها از ابتدای امسال ۸۹ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی جدید در بخش صنعت این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش می‌متالز، حسین شریعتمدار تهرانی افزود: این سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری درفعالیت ۸۹ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی جدید در سبزوار حوزه‌های مختلف صنعتی، تولیدی، فرآوری و کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند که مجوز تاسیس و توسعه صنعتی برای آن‌ها صادر شده است.
وی گفت: این تعداد مجوز صنعتی صادر شده برای شهرستان سبزوار با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریال است که با اجرای طرح‌های صنعتی برای هزار و ۷۳۳ نفر در شهرستان سبزوار اشتغالزایی ایجاد می‌شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار افزود: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.
شریعتمدار تهرانی گفت: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال‌های اخیر محقق شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده