تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۲۸
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۹۰۱۷۵

نمایشگاه نیازمحور هوش مصنوعی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - نمایشگاه نیازمحور هوش مصنوعی (AI Space) دوازدهم و سیزدهم بهمن در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود و این رویداد فرصتی ویژه برای بهره‌مندی بخش‌های مختلف صنعت و معدن از هوش مصنوعی و آشنایی با آن است.

به گزارش می‌متالز، در رویداد و نمایشگاه نیازمحور هوش مصنوعی (AI Space)، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند نیاز‌های مرتبط با هوش مصنوعی را مطرح، و از ظرفیت این رویداد برای رفع نیاز‌های فناورانه استفاده کنند؛ ضمن آنکه فناوران با مسائل واقعی صنعت آشنا می‌شوند و طی این رویداد می‌توانند در جهت حل مسائل موجود گام بردارند.

در حاشیه این برنامه، رویداد ارائه نیاز، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی و پانل‌های تخصصی متعددی در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود.

گروهی از مخاطبان این رویداد شرکت‌ها، صنایع، معادن و سازمان‌ها هستند که در بخشی از فرایند‌های خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند یا اینکه می‌توانند با هوشمندسازی صنعت خود، ارزش افزوده بیشتری خلق کنند.

بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، این مجموعه‌ها می‌توانند مسائل و دغدغه‌های خود را از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۰۹ با دبیرخانه اجرایی این رویداد در میان بگذارند و از چگونگی بهره‌مندی از این رویداد آگاه شوند.

همچنین شرکت‌ها و مجموعه‌های فناور می‌توانند در این رویداد علاوه بر مسائل فنی، نیازمندی حوزه منابع انسانی در حوزه AI را مطرح و افراد توانمند را شناسایی کنند.

منبع: خبرگزاری ایمنا

عناوین برگزیده