تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۹۰۷۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دومین نشست هماندیشی چشم انداز و رویکرد‌های نوین صنعت فولاد جهان در محور‌های انقلاب صنعتی نسل چهار، تولید فولاد پاک و بدون آلایندگی، اقتصاد فولاد و توسعه یافتگی در مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد

‌می‌متالز - در این نشست که با اعلام فراخوان و دعوت از صاحبنظران برگزار شد؛ متخصصان حوزه‌های دانشگاهی، صنعتی و دانش بنیان به ارائۀ مقالات خود پرداختند.

به گزارش می‌متالز، در دومین نشست هم اندیشی چشم انداز‌های زنجیرۀ ارزش فولاد، هوشمندسازی فرآیند‌های تولید و پایش آنلاین شاخص‌های کلیدی احیا با استفاده از هوش مصنوعی، آماده سازی باطله برای صنایع پسماند و نیز تجهیز واحد احیا به بخش جذب کربن، مورد ارائه و بررسی کارشناسان و متخصصان قرار گرفت.

گفتنی است مجتمع صنعتی چادرملو با هدف تقویت ارتباط بین صنعت، مراکز پژوهشی و نخبگان و ارائۀ نیاز‌های روز صنعت برای بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های صاحبنظران، این سلسله نشست‌ها را برگزار می کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد