تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۹۰۸۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رفع مشکلات معدن زغال سنگ سوادکوه با حمایت دستگاه قضایی/۱۱۰۰کارگر مشغول کار شدند

‌می‌متالز - مشکلات معدن زغال سنگ سوادکوه با حمایت دستگاه قضایی مرتفع و حدود هزارو ۱۰۰کارگر در این واحد معدنی مشغول به کار شدند.

به گزارش می‌متالز، واحد تولید معدن زغال سنگ سواد کوه که دچار مشکلات صدور پروانه بهره‌برداری بود و با حمایت دستگاه قضا مشکلاتش مرتفع و با هزارو ۱۰۰ کارگر ادامه فعالیت داد.

حجت الاسلام اکبری (رئیس کل دادگستری مازندران) در زمینه مشکلات زغال سنگ سوادکوه گفت: شرکت مذکور از شرکت‌های معتبر و مهم سوادکوه در مازندران است که درخصوص صدور پروانه بهره‌برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه‌گذاری و با بازدید‌های دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

او تصریح کرد: در این شرکت ۱۱۰۰ کارگر در حال فعالیت هستند که مشکلات حقوقی و عدم صدور پروانه بهره‌برداری در روند تولید واشتغال، خلل‌هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی ازاین مشکلات چاره اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و تاکیدات رئیس قوه قضاییه درخصوص کمک به حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اشتغال‌زا افزود: تولید در افزایش رضایتمندی و بالارفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم بویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی است بسیار موثر است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده