تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۲۹۰۷۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رفع مشکل یک واحد تولیدی زغال سنگ در سوادکوه

‌می‌متالز - رئیس کل دادگستری مازندران از رفع مشکل یک واحد تولیدی حوزه زغال سنگ با پیگیری‌های دلسوزانه دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و تاکیدات رئیس معزز قوه قضاییه در خصوص کمک به حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اشتغال زا گفت: تولید در افزایش رضایتمندی و بالا رفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم بویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی است بسیار موثر است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: شرکت مذکور از شرکت‌های معتبر و مهم سوادکوه است که در خصوص صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدید‌های دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: در این شرکت هزار و ۱۰۰کارگر در حال فعالیت هستند که مشکلات حقوقی و عدم صدورپروانه بهره داری در روند تولید و اشتغال، خلل‌هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی از این مشکلات چاره اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده