تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۴
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۹۰۸۰۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گرهگشایی یک شرکت تولیدی در سوادکوه با ۱۱۰۰ نیروی کار

‌می‌متالز - با ورود دستگاه قضایی مازندران، مشکل یک شرکت تولیدی در سوادکوه با ۱۱۰۰ نیروی کار رفع شد.

به گزارش می‌متالز، رئیس کل دادگستری مازندران از گرهگشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی درحوزه زغال سنگ با پیگیری‌های دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبرداد.

حجت الاسلام اکبری افزود: شرکت مذکور از شرکت‌های معتبر و مهم سوادکوه است که درخصوص صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدید‌های دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

او تصریح کرد: در این شرکت ۱۱۰۰ کارگر در حال فعالیت می‌باشند که مشکلات حقوقی و عدم صدورپروانه بهره داری در روند تولید واشتغال، خلل‌هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی ازاین مشکلات چاره اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید وتاکیدات رئیس معزز قوه قضاییه درخصوص کمک به حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اشتغال زا افزود: تولید در افزایش رضایتمندی و بالارفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم بویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی است بسیار موثر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مازندران

عناوین برگزیده