تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۴۵
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۲۹۱۳۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن

می متالز - متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ ایران است. انقلاب ما یکی از بزرگترین انقلاب‌های اجتماعی قرن بیستم با رویکردی اخلاقی، معنوی، آزادیخواهی و عدالت طلبی است، در ۴۴ سالی که گذشت، انقلاب شکوهمند اسلامی همواره الگوی آزادگان جهان بوده است. انقلابی که با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدای راه آزادی، هیمنه استبداد و استعمار و بساط ظلم و ستم را در هم پیچید و کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار داد. انقلابی جهانی و انسان ساز، که در اوج مهرورزی و عشق به همنوع، فصل جدیدی از مبارزه علیه ظلم را در تاریخ جهان گشود، تا انسان آزادیخواه را در مسیر درست تاریخ قرار دهد.

در بیش از ۴ دهه گذشته ملت بزرگ ایران راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. جنگ تحمیلی و دفاع جانانه و مقدس ملت ایران در برابر ابرقدرتان و تحریم‌های ظالمانه همه جانبه استکبار جهانی هم نتواست خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نماید و ایران سرافرار به برکت روحیه جهادی جوانان غیور و نخبه خود قله‌های افتخار و پیشرفت علمی را فتح نمود. در تمام این سال‌ها پیشرفت‌های علمی و صنعتی بی نظیری به همت جوانان، مهندسین، اندیشمندان و بزرگ اندیشان ایرانی بدست آمده است که هم موجب سرافرازی و سرور ایرانیان بوده است باعث پذیرش اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران نزد جهانیان شد که هر یک برگ زرینی در کتاب پرافتخار تاریخ کشور است.

اینجانب به نمایندگی از شرکت فولاد سنگان خراسان که خود ثمره انقلاب اسلامی است، یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سرافرازی و سربلندی روزافزون ملت بزرگ ایران را از درگاه خداوند منان مسالت می‌نمایم

علی امرایی
مدیرعامل فولاد سنگان خراسان

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده