تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۱
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۹۱۴۱۷
سرویس خبر : محیط زیست
معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

از همه ظرفیت‌ها برای محافظت از منابع طبیعی استفاده خواهد شد

‌می‌متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در دیدار با مدیران منابع طبیعی جنوب کرمان از الزام معدنکاران جنوب کرمان برای کشت درخت و حضور فعال در طرح کشوری کشت نهال خبر داد

به گزارش می‌متالز، معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در دیدار با مدیران منابع طبیعی جنوب کرمان از الزام معدنکاران جنوب کرمان برای کشت درخت و حضور فعال در طرح کشوری کشت نهال خبر داد.

محمد مجاز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری‌های دو اداره کل صمت و منابع طبیعی جنوب کرمان افزود: تعامل و همکاری ادارات و نهاد‌های دولتی پیشرفت جنوب کرمان را سرعت می‌بخشد.

مجاز با بیان اینکه رویکرد اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، کمک به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است، گفت: با هدف مبارزه با فرسایش خاک، کاهش آلودگی‌های هوا، مدیریت و ذخیره آب‌های زیرزمینی همه معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان ملزم به کشت تعدادی نهال درخت شده اند تا در طرح کشوری کشت یک میلیارد درخت سهیم باشند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای محافظت از منابع طبیعی استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توافق انجام شده بخشی از طرح بزرگ کشت نهال درخت که در حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان است توسط معدن کاران و صنایع معدنی جنوب کرمان انجام خواهد شد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جنوب استان کرمان

عناوین برگزیده