تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۷:۳۱
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۹۱۴۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

دیدار مدیرعامل با پیشکسوت ذوب آهنی

‌می‌متالز - مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ارج نهادن به مقام والای پیشکسوتان عرصه صنعت فولاد کشور با حضور در منزل محمد علی آقادادی از پیشگامان ذوب آهن، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل ذوب آهن در این دیدار، پیشگامان ذوب آهن را بانیان اصلی صنعت فولاد کشور دانست و گفت: استفاده از تجارب ارزشمند این پیشگامان امروز هم می‌تواند برای دست یابی به اهداف این شرکت، بسیار موثر باشد.

وی افزود: پیشکسوتان ذوب آهن با کمترین امکانات این شرکت را بنا نهاده اند و همه ما مدیون آن نسل پرتلاش هستیم که آقای آقادادی یکی از این تلاشگران پرتوان است.

محمد علی آقادادی پیشکسوت ذوب آهنی که از سال ۱۳۴۸ در پروژه ساخت این شرکت حضور داشته است، در این دیدار از مدیرعامل ذوب آهن اصفهان که با وجود مشغله کاری فراوان، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان ذوب آهن را در برنامه خود قرار داده است، قدردانی نمود.

وی با ذکر خاطراتی از دوران فعالیت خود در ذوب آهن اصفهان از همه تلاشگران کنونی این شرکت خواست که قدر این مجتمع صنعتی با ارزش و مهم را بدانند.

شایان ذکر است محمد علی آقادادی از سال ۱۳۴۸ در ذوب آهن اصفهان استخدام شد و ابتدا در بخش اسکلت فلزی و سپس از سال ۱۳۵۰ در حوزه بهره برداری مشغول به کار شد.

وی در سال ۱۳۵۳ ورزش باستانی را در این شرکت راه اندازی کرد. آقادادی در سال ۱۳۷۳ به افتخار بازنشستگی نائل شد. این پیشکسوت ذوب آهنی که در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شد، تا سال ۱۳۸۶ در امور ورزشی این شرکت عهده دار ورزش باستانی بود.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده