تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۲
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۲۹۱۹۶۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمرکز ذوب آهن اصفهان بر کاهش هزینه تولید

‌می‌متالز - مدیر عامل ذوب آهن اصفهان دوشنبه ۲۴ بهمن ماه از کارگاه‌ها و بخش‌های مختلف مدیریت بخش کوره بلند بازدید کرد. وی در جلسه‌ای با حضور معاون بهره برداری، مدیر و سرپرستان این بخش، راهکار‌های افزایش تولید و بهره وری را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تشریح اهداف و برنامه‌های بخش کوره بلند پرداخت.

به گزارش می‌متالز، مهدی کوهی گفت: هدف اصلی تمام بخش‌های ذوب آهن اصفهان باید بر کاهش بهای تمام شده تولید متمرکز باشد و در این راستا قیمت تمام شده مبنای هر کیلو محصول تولیدی مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به عوامل افزایش هزینه‌های تمام شده تولید در ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و تبعات آن گفت: با صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی و ترکیب مناسب مواد اولیه، کک داخلی و خارجی و سایر صرفه جویی‌ها تولید شرکت اقتصادی خواهد شد و افزایش بهره وری و درآمد‌ها را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت با اشاره به اهمیت انرژی در واحد‌های صنعتی گفت: از نظر تامین انرژی، ذوب آهن اصفهان با دارا بودن واحد‌های نیروگاهی در صنعت فولاد پیشرو بوده است.

وی خودکفایی شرکت در تامین ۸۵ درصد تجهیزات و قطعات مورد نیاز داخلی خود و سایر واحد‌های صنعتی را که در کارگاه‌های ساخت ذوب آهن انجام می‌شود، از جمله مزیت‌های اصلی این مجتمع عظیم صنعتی دانست.

مدیرعامل شرکت توجه به مسائل همکاران را مورد توجه قرارداد و تاکید کرد؛ نیروی انسانی سرمایه اصلی ما در شرکت می‌باشد.

در ابتدای این جلسه مهرداد تولاییان معاون بهره برداری شرکت به تشریح امکانات، مراحل تولید در این بخش، زمان بندی و برنامه‌های تعمیراتی پرداخت.

در ادامه جلسه همایون صمیمی مدیر بخش کوره بلند و معاونین و سرپرستان این بخش درگزارش‌هایی، مسایل جاری، برنامه‌ها و فعالیت‌های این بخش، نوآوری ها، آمار تولید، رکورد‌ها و بومی سازی‌های صورت گرفته را تشریح نمودند.

در پایان مدیرعامل شرکت پس از دیدار با همکاران اداری بخش و اعضای پایگاه بسیج شهید دستغیب، با حضور در رستوران کوره بلند ضمن صرف نهار با کارگران این بخش نیز دیدار و گفتگو نمود.

تمرکز ذوب آهن اصفهان بر کاهش هزینه تولید

تمرکز ذوب آهن اصفهان بر کاهش هزینه تولید

تمرکز ذوب آهن اصفهان بر کاهش هزینه تولید

تمرکز ذوب آهن اصفهان بر کاهش هزینه تولید

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده