تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۲۹۱۶۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان تاکید کرد:

آینده اقتصادی استان سیستان و بلوچستان روشن است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که با توجه به حجم سرمایه‌گذاری قابل توجهی شرکت‌های قدرتمند دولتی دربخش‌های معادن و فرآوردی مواد معدنی، آینده اقتصادی این استان روشن خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، جلسه بررسی آخرین وضعیت روند ایجاد و توسعه طرح‌های مرتبط با معادن، فرآوری مواد معدنی، جذب و حضور سرمایه‌گذاران، ساماندهی مبادلات در مرز‌های استان، تسهیل و رفع موانع تولید، توسعه صنایع در شهرستان‌های مرزی، افزایش صادرات غیر نفتی و نظارت بربازار و حمایت از اصناف و بازاریان با حضور «محمد کرمی» استاندار سیستان و‌بلوچستان، «ایرج حسن‌پور» مدیرکل صمت استان، معاونان و مسئولان ستادی اداره کل صمت استان، مدیران و نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی هم خانواده صنعت، معدن و تجارت در محل استانداری برگزار شد.

حسن‌پور مدیرکل صمت استان در این نشست اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، سرمایه‌گذاری قابل توجهی از سوی شرکت‌های قدرتمند دولتی در بخش‌های معادن و صنایع وابسته، پس از طی و انجام مراحل قانونی، در استان رقم خورده است.

وی همچنین گفت: آینده اقتصادی استان روشن است و به‌دنبال این مهم هستیم که تمامی استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالقوه معدنی، صنعتی و تجاری استان را به بالفعل تبدیل کنیم.

در این نشست، حاضران گزارش‌هایی مرتبط با فعالیت‌های خود را به استاندار ارائه کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده