تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۹۲۳۲۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در نامه سایپا به سازمان بورس اعلام شد؛

ارسال درخواست افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو، به شورای رقابت

‌می‌متالز - شرکت خودروسازی سایپا در نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرد: بهای تمام شده محصولات با تایید حسابرس و آنالیز تغییرات نهاده‌های تولید جهت صدور مجوز افزایش قیمت خودرو به شورای رقابت ارسال شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت خودروسازی سایپا در نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس، از ارسال درخواست تجدیدنظر در قیمت خودرو‌های تولیدی به شورای رقابت، خبر داد.

در بخشی از متن این نامه آمده است: کلیه اطلاعات مربوط به بهای تمام شده محصولات بر اساس آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده است؛ همچنین آنالیز نهاد‌های تولید و تغییرات آن در بازه‌های زمانی مختلف و نیز درخواست صدور مجوز تعدیل نرخ‌های فروش محصولات توسط شرکت سایپا به شورای رقابت ارسال شد.

لازم ذکر است، عرضه محصولات در بورس کالا همواره به‌عنوان یکی از روش‌های فروش مد نظر این شرکت بوده که در صورت صدور مجوز‌های لازم نسبت به عملیاتی نمودن آن اقدام خواهد کرد.

در متن شفاف‌سازی شرکت سایپا (در سامانه کدال) خطاب به سرمایه‌گذاران آمده: بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا خواهد شد.

ارسال درخواست افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو، به شورای رقابت

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده