تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۴۰
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۹۲۴۳۵
سرویس خبر : صنایع کوچک

توضیحات هلدینگ آماده عرضه اولیه درباره زمان مجمع، درآمد‌ها و سود تلفیقی و ...

‌می‌متالز - هلدینگ لوازم خانگی و آماده عرضه اولیه ۴ درصدی، درباره زمان برگزاری مجمع سالانه و واریز سود نقدی، درآمد‌ها و سود خالص تلفیقی برآوردی سال مالی منتهی به آذر جاری و آینده، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش می‌متالز، گروه انتخاب الکترونیک آرمان که آماده عرضه اولیه ۴ درصدی سهام برای یکشنبه هفته آینده در بازار اول فرابورس شده درباره زمان برگزاری مجمع سالانه و واریز سود نقدی، درآمد‌ها و سود خالص تلفیقی برآوردی سال مالی منتهی به آذر جاری و آینده، توضیحاتی ارائه کرد.

بر این اساس، محمدحسین فهیمی مدیرعامل "انتخاب" اعلام کرد: با توجه به اتمام سال مالی قبل شرکت در ۳۰ آذر، اقدامات لازم جهت تهیه صورت‌های مالی شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه در جریان بوده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، انتظار می‌رود صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت اصلی و تلفیقی در روز‌های آینده نهایی و از طریق کدال منتشر شود.

به منظور ایجاد تصویری دقیق‌تر از عملکرد مالی شرکت در سال مالی قبل و به اتکای اطلاعات استخراج شده از سامانه‌های فروش، خرید کالا، منابع انسانی و ...، سود خالص تلفیقی برآوردی گروه برای سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۳.۱ هزار میلیارد تومان با احتمال خطای کمتر از ۵ درصد برآورد می‌شود.

طبق رویه سنوات گذشته مجامع سالانه شرکت‌های تابعه و اصلی نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد. سیاست تقسیم سود شرکت در سنوات اخیر تقسیم ۹۰ درصدی سود انباشته عملیاتی شده بوده و برای سال مالی ۳۰ آذر ۱۴۰۱ نیز استمرار رویه مزبور مد نظر است. ضمناً بر اساس برنامه ریزی، سود نقدی سهامداران در فاصله زمانی کوتاهی پس از برگزاری مجمع سالانه از طریق سامانه سجام به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۲، درآمد‌های تلفیقی گروه بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان و سود خالص در حدود ۴.۵ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده