به گزارش می متالز، خداداد غریب پور با بیان این مطلب در ادامه افزود: حضور تشکل ها در این تفاهمنامه سبب تسهیل در تحقق اهداف توسعه ای است و یکی از موارد حائز اهمیت، جلب و جذب سرمایه گذار در این مسیر است.
به گفته وی، اکنون بر اساس افق 1404 و دستیابی به ظرفیت تولید 55میلیون تن فولاد، سالیانه نیازمند 430 کیلومتر راه آهن جدید هستیم.
وی گفت: لازم است تا خانه معدن ایران و فدراسیون حمل و نقل و لجستیک به دنبال راهکارهای تامین مالی، جذب سرمایه گذار و روش های مختلف سرمایه گذاری برای اجرای این طرح باشند.
غریب پورخاطرنشان کرد: همکاری در چارچوب کمک به حل مسائل و مشکلات حمل و نقل و لجستیک مواد معدنی، ارائه راهکارهای مشترک در خصوص بهبود و توسعه شبکه حمل و نقل مواد معدنی ایران به خارج از کشور، هم افزایی و همیاری هرچه بیشتر به منظور مدیریت هرچه بهتر تأمین ماشین آلات مورد نیاز حمل مواد معدنی اهداف این تفاهم نامه است.خداداد غریب پور با بیان این مطلب در ادامه افزود: حضور تشکل ها در این تفاهمنامه سبب تسهیل در تحقق اهداف توسعه ای است و یکی از موارد حائز اهمیت، جلب و جذب سرمایه گذار در این مسیر است.
به گفته وی، اکنون بر اساس افق 1404 و دستیابی به ظرفیت تولید 55میلیون تن فولاد، سالیانه نیازمند 430 کیلومتر راه آهن جدید هستیم.
وی گفت: لازم است تا خانه معدن ایران و فدراسیون حمل و نقل و لجستیک به دنبال راهکارهای تامین مالی، جذب سرمایه گذار و روش های مختلف سرمایه گذاری برای اجرای این طرح باشند.
غریب پورخاطرنشان کرد: همکاری در چارچوب کمک به حل مسائل و مشکلات حمل و نقل و لجستیک مواد معدنی، ارائه راهکارهای مشترک در خصوص بهبود و توسعه شبکه حمل و نقل مواد معدنی ایران به خارج از کشور، هم افزایی و همیاری هرچه بیشتر به منظور مدیریت هرچه بهتر تأمین ماشین آلات مورد نیاز حمل مواد معدنی اهداف این تفاهم نامه است.