تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۹۲۸۶۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
در حاشیه بازدید مسوولان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از واحد‌های صنعتی و تولیدی دهدشت مطرح شد

مشکلات کارخانه آجر دهدشت پیگیری شد/ خط دوم واحد تولیدی آجر دهدشت راه‌اندازی می‌شود / ساخت پتروشیمی دهدشت بسیار طولانی شده

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات مورد نیاز برای احیا و راه اندازی خط دوم واحد تولیدی آجر دهدشت پیگیری می‌شود.

به گزارش می‌متالز، کریم روزبهان با اشاره به بازدید از واحد تولیدی آجر دهدشت افزود: مشکلات این واحد صنعتی بزرگ احصاء، ارزیابی و مورد بحث و بررسی واقع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان دستاورد نشست با نهاد رئیس جمهوری، نماینده صمت در تهران و بانک عامل را رفع مشکل واحد تولیدی آجر شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: ۱۵ میلیارد تومان به این واحد تولیدی تزریق و بخشی از مشکلات این واحد صنعتی رفع شد.

وی میزان اشتغال فعلی در این واحد تولیدی را ۲۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: در صورت احیا و راه اندازی خط راکد این کارخانه، اشتغال زایی در این واحد به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

ساخت پتروشیمی دهدشت؛ تحقق اشتغال و مهاجرت معکوس

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ساخت پتروشیمی دهدشت بسیار طولانی شده، اما هم اکنون روند مناسبی دارد.

آیت الله سید نصیر حسینی در بازدید از طرح پتروشیمی دهدشت افزود: مردم‌امید زیادی به این مجموعه دارند و باید با تلاش و جدیت طرح به سرانجام برسد

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اهمیت اشتغال، آن را یک مسأله اجتماعی، فرهنگی و امنیتی عنوان کرد و ادامه داد: جوان اگر کار و امنیت اقتصادی داشته باشد دیگر دچار معضلات اجتماعی نمی‌شود.

آیت الله حسینی بیان کرد: با راه‌اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی و دریافت مواد خام از این مجموعه، می‌توان زمینه اشتغال و مهاجرت معکوس را ایجاد کرد.

وی با اشاره به تغییر مدیریتی در مجموعه فعال در ساخت پتروشیمی دهدشت، اضافه کرد: مدیر عامل جدید، تمام توان خود را برای بهبود وضعیت ساخت و اجرای هر چه سریعتر این طرح انجام دهد.

منبع: کبنا نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده