تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۹۲۹۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد

کشف محموله ۹۳۰ کیلویی تریاک از بار ضایعات سنگ آهن در استان کرمان

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و استان کرمان، بیش از ۹۳۰ کیلوگرم مواد از نوع تریاک از جاسازیِ زیر بار سنگ آهن یک دستگاه تریلر کشف و راننده کامیون که از اعضای باند قاچاق مواد است، دستگیر شد.

به گزارش می‌متالز، سردار عبدالرضا ناظری ظهر ۳۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و فراجا از انتقال محموله مواد مخدر توسط گروه ترانزیت مواد از استان‌های شرقی به مرکز کشور و احتمالا خارج از کشور مطلع شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی کامیونی که قصد انتقال محموله را داشت، شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی در شرق استان کرمان (ریگان)، این کامیون متوقف و از جاسازی که زیر بار ضایعات فلزی و سنگ آهن قرار داشت، بیش از ۹۳۰ کیلوگرم مواد از نوع تریاک کشف و راننده کامیون که از اعضای باند قاچاق مواد است، دستگیر شده و دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار پلیس است.

ناظری در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با قدردانی از تلاش‌های اعضای کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم با تلاش همکاران در ساماندهی معتادین متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بیش از پیش شاهد رضایتمندی مردم در بحث مبارزه با قاچاق مواد باشیم.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵۰ درصد کاهش در کشفیات مواد مخدر داشتیم، افزود: این مساله دلایل زیادی دارد و از جمله می‌توان به کاهش ورود مواد، انتقال مواد به روش‌های دیگر از جمله دریا و ... اشاره کرد.

ناظری بیان کرد: در دستگیری مجرمین و هلاکت اشرار مسلح کاهش و همچنین برخورد با قاچاقچیان مواد و عملیات‌ها کاهش نداشته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده