تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۳۲
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۹۳۱۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

اهدای تندیس بلورین جایزه ملی تعالی به شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

‌می‌متالز - شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر موفق شد تندیس بلورین بیستمین دوره جایزه ملی تعالی را در بخش ساخت و تولید دریافت کند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، در همایش بیستمین دوره جایزه ملی تعالی که روز دوشنبه ۰۱ اسفندماه ۱۴۰۱، در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت‌ها اعلام و شرکت‌های برتر برای دریافت تندیس یا گواهینامه جایزه ملی تعالی معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور علی نبوی معاون وزارت صمت و رئیس هیات عامل ایدرو برگزار شد، محمد محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تندیس بلورین جایزه تعالی را دریافت کرد.

این شرکت سال گذشته هم گواهینامه چهار ستاره جایزه تعالی را دریافت کرده بود و به این ترتیب با دریافت این تندیس به افتخارات قبلی شرکت افزوده شد.

اهدای تندیس بلورین جایزه ملی تعالی به شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

جایزه ملی تعالی سازمانی هر ساله با هدف ایجاد فضای رقابتی با هدف تعالی سازمان‌ها، تشویق سازمان‌ها برای انجام عملیات خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود، و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق در سطح کشور به سازمان‌های سرآمد اعطا می‌شود.

در این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی از مجموع ۵۵ سازمان واجد شرایط ارزیابی ۲ سازمان موفق به دریافت تندیس طلایی، ۱۷ سازمان موفق به تندیس بلورین و ۱۳ سازمان موفق به دریافت تقدیرنامه و ۹ سازمان موفق به دریافت تعهد به تعالی شدند.

شرکت‌های ارزیابی شده در حوزه‌های معدنی و فولادی، خودروسازی، حمل و نقل ریلی، بازرگانی و سرمایه‌گذاری، بیمه، فناوری اطلاعات، خدمات مهندسی، نفت و گاز و پتروشیمی، شهرداری و… فعالیت می‌کنند.

منبع: توسعه آهن و فولاد گل گهر

عناوین برگزیده