تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۲۹۳۲۴۲
سرویس خبر : اجتماعی

قهرمانی تیم سیمان خوزستان در مسابقات فوتبال کارگران کشور

‌می‌متالز - تیم سیمان خوزستان قهرمان مسابقات فوتبال کارگران کشور شد.

به گزارش می‌متالز، آیین اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور عصر روز دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱، با حضور"ارسلان غمگین" مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، جمعی از مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان، جمعی از پیشکسوتان و با حضور پرشور علاقمندان به ورزش به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و در زمین فولاد برگزار شد و تیم‌های اول تا سوم در آیینی جوایز و هدایای خود را دریافت کردند.

گفتنی است؛ در دیدار نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور، بازی دو تیم سیمان خوزستان و کشت و صنعت امیرکبیر در وقت‌های قانونی با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت و در ضربات پنالتی تیم سیمان خوزستان، موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ تیم کشت و صنعت امیرکبیر، "که قهرمان دور گذشته کارگران کشور بود" را شکست دهد و به عنوان قهرمانی در این مسابقات دست یابد.

بر اساس این گزارش، در دیدار رده بندی نیز تیم‌های نورد و لوله اهواز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ورزشگاه نوردولوله اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی نیز در وقت‌های قانونی مساوی شد و این تیم نورد و لوله اهواز بود که توانست در ضیافت پنالتی ها، رقیب خود را از پیش روی بردارد و مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند. تیم سپاهان اصفهان نیز در این دوره از مسابقات، عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور با حضور ۹ تیم از سراسر کشور از ۲۶ بهمن به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و در شهر اهواز آغاز و تا امروز ادامه داشت.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده