تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۴۵
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۹۳۲۷۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

معرفی مجتمع مس سونگون به عنوان واحد نمونه استانی

‌می‌متالز - با اعلام رای داوران مرحله استانی ۳۴ مین جشنواره امتنان، مجتمع مس سونگون به همراه دو واحد دیگر به عنوان واحد‌های نمونه استان آذربایجان شرقی معرفی و به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

به گزارش می‌متالز، کمیته داوران استان آذربایجان شرقی با بررسی مستندات ارایه شده مجموعه‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی استان و مدنظر قراردادن شاخص‌های ۳۴ مین جشنواره امتنان از قبیل میزان اشتغال و جذب نیرو، خدمات رفاهی و ... در ارایه به کارگران هر مجموعه، مجتمع مس سونگون و دو مجموعه دیگر را به عنوان واحد نمونه استانی معرفی و با اهدای تندیس این جشنواره از آن‌ها تجلیل کرد.

در همین راستا دکتر عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از تلاش‌های ارزشمند دکتر عباسزاده مدیر مجتمع مس سونگون تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: با توجه به تلاش‌های ارزنده و خدمات ارزشمند آن واحد در ایجاد خدمات رفاهی برای کارگران و کارمندان از سوی کمیته کارگری استان به عنوان واحد نمونه استانی برگزیده شده اید که بدین وسیله از تلاش‌های ارزشمند و مخلصانه مدیریت محترم آقای دکتر عباس زاده در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تقدیر" به عمل می‌آید.

گفتنی است ۳ مجموعه برتر مرحله استانی با راهیابی به مرحله کشوری، با مجموعه‌های برتر استان‌های دیگر رقابت خواهند نمود.


معرفی روابط عمومی مجتمع مس سونگون به عنوان روابط عمومی برتر جامعه کار و تولید آذربایجان شرقی

معرفی مجتمع مس سونگون به عنوان واحد نمونه استانی


در ۳۴ مین جشنواره امتنان، از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، روابط عمومی مجتمع مس سونگون به عنوان روابط عمومی برتر جامعه کار و تولید استان آذربایجان شرقی انتخاب و در همین راستا با اهدای لوح و تندیسی از اسمعیلی مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات اجتماعی مجتمع مس سونگون تقدیرو تجلیل شد.

در بخشی از این لوح تقدیر که از سوی حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی صادر شده است، آمده است:

با عنایت به اینکه روابط عمومی آن شرکت به عنوان "روابط عمومی برتر جامعه کار و تولید آذربایجان شرقی " انتخاب شده است. به پاس اهتمام در تعامل و همدلی در انعکاس اخبار و ارتباط سازنده با رسانه‌های جمعی و اطلاع رسانی و ارسال به موقع اخبار و گزارش فعالیت‌های شرکت بدین وسیله از تلاش‌های ارزشمنده شما تقدیر و تشکر می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده