تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۶
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۲۹۴۲۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد هرمزگان موفق به اخذ تندیس بلورین در یازدهمین جشنواره نظام پیشنهاد‌ها شد

‌می‌متالز - مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهاد‌ها موفق به اخذ تندیس بلورین شد که این تندیس با کار گروهی و برنامه‌ریزی دقیق به ویژه انجام پروژه‌های بهبود به دست آمده است.

به گزارش می‌متالز، مرضیه حمیدی با اشاره به جزئیات برگزاری هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها، بیان کرد: این جشنواره در یک قسمت اصلی و ۶ قسمت فرعی برگزار شد که قسمت اصلی شامل ارزیابی عملکرد و بلوغ سنجی نظام پیشنهاد‌های سازمان‌ها و قسمت فرعی شامل پیشنهاد برتر، پیشنهاددهنده برتر، دبیر نظام پیشنهاد‌های برتر، مدیر حامی برتر، واحد سازمانی برتر تیم پیشنهاددهنده برتر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه علاوه‌بر اخذ تندیس بلورین در قسمت اصلی، شرکت فولاد هرمزگان موفق به کسب رتبه پیشنهاد برتر و واحد سازمانی برتر نیز شد.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: این موفقیت به جهت برنامه‌ریزی دقیق و انجام پروژه‌های جدید حاصل شده که در خودارزیابی نظام پیشنهاد‌ها در سال گذشته به دست آمده است.

حمیدی ادامه داد: این موضوع توسط مدیریت مهندسی صنایع نیز به عنوان تجربه برتر در همایش ملی نظام پیشنهادات مطرح شد و مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین تلاش، کوشش و مشارکت مثال‌زدنی همکاران در واحد فولادسازی، منجر به کسب نتایج درخشان در این جشنواره شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌های موفق استخراج شده از خودارزیابی می‌توان به مواردی مانند برگزاری جلسات بارش افکار، تعریف بذر پیشنهاد، جلسات آموزشی نظام پیشنهاد‌ها ویژه مدیران، جلسات کوچینگ مدیران و جلسات ماهیانه با دبیران اشاره کرد.

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده