تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۲۹۴۴۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نجابت: کمیته‌ای از نمایندگان مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز تشکیل شود

‌می‌متالز - یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها خواستار فعال شدن جایگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی و تشکیل کمیته‌ای از نمایندگان برای کنترل قیمت ارز شد.

به گزارش می‌متالز، روح‌الله نجابت در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: در جلسه نوبت صبح روز گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از همکاران در موضوع ارز بیان کرد که قرار است کمیته هماهنگی ارز توسط دولت تشکیل شود. از نظر بنده در این جنگ ترکیبی که ادامه اتفاقات پاییز است نقش مجلس معلوم نیست. اگر دولت نخواهد کمیته‌ای تشکیل دهد چه می‌شود؟

وی در ادامه اظهار کرد: بنده استدعا دارم در این شرایط که مجلس شورای اسلامی مشغول بررسی بودجه است به موضوع ارز نیز توجه شود، مردم از ما سوال می‌کنند که قیمت ارز چه می‌شود؟ شأن نظارتی مجلس باید فعال شود.

نجابت گفت: پیشنهاد بنده این است که کمیته‌ای از نمایندگان تشکیل شده و به میدان رفته و وضعیت را بررسی کنند تا ما پاسخ قانع کننده‌ای برای مردم داشته باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم از ما می‌پرسند که نتیجه جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز چه شد؟ بنده از رئیس مجلس می‌پرسم که نتیجه این جلسه چه بود؟ بنده پیشنهاد دارم که کمیته‌ای از طرف نمایندگان برای کنترل قیمت ارز تشکیل شود.

منبع: ایران اکونومیست

عناوین برگزیده